My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Monday, June 20, 2011

ada2 jer...

tolong la faham..susah sangat ke nak jaga harte orang len mcm mana kau jage harte kau sendiri...rasanye selama ni bila aku gune harte kau, aku jage elok2 kot...apa la sangat harte kau yg aku pinjam guna pakai pon...aku tak faham betoi la, belajar tinggi melangit dah, bila ajk berdebat kau jela hero, kau jela betoi, fatwa orang lain sume salah belaka...tolong la faham...aku malas nak bersuara selama ni sebab aku tau status aku siapa di antara kita lagi pon dulu aku pernah cuba bersuara, aku ingat lagi macam mana kaurang jerkah aku utk aku diam, yela, kaurang je betoi kan...aku ni, yg nyaris nak kena jual kot...depan mata aku kot dia buat benda haram tu...pernah kaurang fikir mcm mana perasaan aku? bila cerita, sume salah kan aku sbb pegi ekot dia...weh! aku ekot sbb aku syg dia...dari situ aku leh amek iktibar daripada mcm kaurang juz tau nak judge jer tapi tak tau crita hujung pangkal, tau2 sume menuding jari pada dia...

hilang mud aku nk menulis bila dgr lagu slow2 nih...adeh...so tak jadi nk marah2...hahahaa....padahal td punye la berapi jiwa aku ni...xpela...next time jela ek...bye...hahahaa...

No comments: