My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Wednesday, June 29, 2011

laki

Aku penah kenal sorg lelaki yg baik akhlak dia tapi still updated, metro... Aku kenal dia secara tak sengaja... Mmg spjg hdup aku xpernah mimpi akan jmp laki mcm dia... Baik, patuh org tua dia, syg adik2 dia, bijak urus masa, muda2 dah pandai cri pahle byk2.. Wah! Bleh di katakan sapa2 wanita yg dpt dia amatlah btuah.. Dia xpenah cerewet dlm apa2 hal skali pun.. Makan minum dia senang sgt nak jaga.. Tak ckup dgn to, yg pling menarik pd dia,ttg akhlak dia.. Subhanallah.. Nampak je mcm bdk2 bandar zaman skunk yg bersosial, huha sana sini, tp agama dia tiptop.. Insya'allah..
Walaupun aku hanya sempat berkasih dgn dia xlama,tp aku amat hargai setiap detik waktu aku ktika bsama dia,adik2 dia n fmly dia.. Hurm.. Knp la kita tak akhiri perhubungan kita dgn talian persahabatan?

Aku mendoakan kebahagiaan kamu bersama insan2 yg kamu kasih..
Published with Blogger-droid v1.7.2

No comments: