My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Monday, December 1, 2008

until when?

everybody have frenz..
everyone need frenz..

but..how much they need you???
how much they love you???

permulaan yang dirangcang dengan talian persahabatan yang sungguh indah....diikuti dengan layanan perasaan yang disedari apabila berjauhan dengannya....maka terbitlah suatu kisah percintaan dua remaja yang sudah menjadi lumrah dalam kehidupan sebagai khalifah bumi ini.... lebih merumitkan suasana pabila perasaan yang dipendam selama ini, berterusan bersarang di jiwa...apalah salahnya jika diluahkan, takut pula bertepuk sebelah tangan...tapi sampai bila harus berdiam diri sedangkan dia ramai lagi yang sedang mencuba nasib untuk memenangi hati emas nya.... sayangnya mereka pada beliau....adakah sama seperti sayangnya aku terhadap beliau....mungkin tidak....

hari berlalu demi hari, kisah kita makin merumitkan jiwa ku untuk berhadapan dengan beliau.... kenapa? adakah aku tidak layak untuk beliau? mungkin juga.... setiap kisah percintaanku sebelum ini pasti terkandas di tengah landasan....aku menjadi makin dungu untuk terus bercinta.... namun kehidupan harus diteruskan, maka aku teruskan langkah ku untuk mendekati beliau, biar pun beribu dugaan yang mendatang, biar pun deruan debu-debu berduri menyapa diri ku... aku tetap dengan matlamatku... akan ku kejar beliau biarpun beliau tidak pernah menyedarinya, kerna ku yakin di suatu saat nanti pasti akan ada keajaiban yang bakal berlaku antara aku dan beliau...

hati ku hancur berderai mendengarkan berita gembira tentang beliau, mengapa aku harus kecewa sedangkan melihat kegembiraan beliau merupakan cita-cita ku....tapi cita-cita ku adalah melihat raut wajah kegembiraan beliau tika berada di sampingku bukan yang sebaliknya.... mampukah aku meredhakan pemergian beliau bersama insan yang beliau cintai sedangkan aku masih tegar dan setia merindui beliau.... tidak! kasihku hanya padanya....aku tidak berdaya menerima takdir kali ini....

kini...aku terus dengan perwatakkan ku di layar dunia ini...menjalani kehidupan sama seperti khalifah lain cuma aku bersandiwara di sebalik kedukaan yang bernanah di sanubariku... Ya ALLAH, aku mohon kekuatan dari MU, keredhaan dari MU, serta perlindungan dari MU, agar engkau jauhikan lah aku dari dugaan yang sama waktu dengan keperitan yang sedang aku jalani ini... sesungguhnya aku tidak berdaya meneruskan nya lagi... ENGKAU ampuni lah dosa-dosa ku...aminn...

No comments: