My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Friday, October 2, 2009

TaSFiR sebuah MIMPI...

kali ini aku bermimpi lagi, mimpi yang amat ganjil, mimpi di mana aku bakal menerima musibah lagi, adakah aku kini bakal menimpa nasib yang lebih sadis? Ya ALLAH, cukuplah dengan ujian yang bertubi-tubi telah ENGKAU berikan pada aku, aku tak berdaya lagi, sedangkan ujian yang sebelum ini pun aku masih terkapai-kapai untuk mencari jalan penyelesaian, jangan lah kamo menambahkan lagi kekusutan di jiwa ini.
aku teros berfikir tatkala mengimbas kembali perkara itu, apakah sebenarnya yang aku alami kini? Mental kah aku kerna sering menyendiri dan menjadi paranoid. Aku dah bohsan dan serik dengan setiap perkara yang sering berulang-ulang dalam sejarah hidup aku. Menjalani perkara yang sama, masalah yang sama, perangai manusia yang sama, kehidupan yang sama, orang yang sama, perasaan yang sama.
Murung, itu yang paling sesuai untuk mengkelaskan aku dan membezakan aku dari yang lain. Kesedihan yang melampau telah membuatkan aku jadi tidak seperiang dulu. Melihat punca masalah atau konflik yang berlaku sering di depan mata, membuatkan aku jadi lagi tak keruan. Adakah sekali lagi aku akan di uji dengan ujian yang maha hebatnya dari yang sebelum ini? Aku tak pasti...

No comments: