My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Thursday, October 1, 2009

untung kamo ada orang yang menyanyangi dan ambil berat tentang kamo, tika kamo keseorangan mereka datang menemani, wakto kamo terleka meraka datang menyedarkan kamo, saat kamo bergembira mereka pasti akan tertawa bersama. walau aku di sebelah menanggung nasib yang lebih hebat tapi tiada siapa yang sudi bersama aku seperti kamo, memang aku amat cemburu dengan nasib kamo kerana sememangnya nasib aku dalam persahabatan tak akan kekal dan berpanjangan. Di mana silap aku?
kehidupan telah di tetapkan akan menempuh segala rintangan dan pancaroba yang seringan-ringan angin sehinggalah yang seberat-berat masalah. semua terpulang kepada keyakinan dan ketabahan serta kebijaksanaan kita untuk menempuhinya dan menyelesaikan nya secara positif atau negatif. segala tindak tanduk manusia dan identiti mereka adalah mereka yang memilih, kita tiada hak untuk memaksa mahupun menilai kerana diri kita sendiri tiada yang sempurna. lagu pun, ALLAH telah menyatakan sebaik-baik manusia ciptaan-NYA adalah Nabi Muhammad.



kawan apa erti sayang, jika hati tak senang..
kawan apa erti kasih, jika kita terselah pilih..

2 comments:

Jo said...

ohoh.



in pain dear?
be tough oke.




:)

AboutHer.. said...

insya'ALLAH...thankz dude...