My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Tuesday, December 14, 2010

Gara-Gara Musang Takde Janggut..

wow! (eh..terlupa..) ASSALAMUALAIKUM...

huhuhuuu...seharian aniki tak dapat lelap hari ni...pelik...



Gratisan Musik
tambah lak aniki dok layan lagu2 slow kan...pergh...memang tangkap leleh ar..hahaha...apa lah aniki nih...dah tak mental agak nye...mcm bakal jadi kelawar seperti dulu kala jer...urm...no..no..no!! dulu mungkin...
GILER! mmg aniki layan abeh lah sume lagu2 kat station radio, nasib baik xdpt dgr station radio siam, mcm kat ARRAW tuh, klu tak abeh suma aniki layan...hahaa...
I LOVE ARRAW!
wow! mcm tak caye aniki ckp mcm ni..hahaha...
SEYES! dgr radio mlm2 or pagi2 mmg layan...fuh....
'itu aje!' bak kata opah aniki...hihiii...
slamat mencoba...hahaaa