My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Wednesday, December 8, 2010

Dead Or Alive?

 assalamualaikum para blogger skalian,

Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri
Seandai kau tahu
Apa yang ku mahu
Mahukan dirimu ‘tuk mendekatiku
Dan aku tak bisa memaksa dirimu
Walau dalam tidur
Ku kan menantimu hingga akhir nanti...

 aniki cuba untuk terus menulis lagi buat yg ke sekian kali nya di blog usang ini..
cewah, ayat nak klasik jer..hahaha..
 
Hanya kerana cinta ku bersujud pasrah
Mengharapkan belas maaf dari mu
Tak ada yang lebih dari itu

Ya ALLAH, aku insan kerdil dan juga hambamu yg sering lalai dan leka dgn duniawi sementara ini, moga ENGKAU tidak terus mengizinkan jiwa dan hati ku terus di belai kegelapan, terangilah dgn cahaya NUR-MU, sesungguhnya aku sedari butiran pasir di pantai adalah sebesar dosaku telah melupakan MU, amat aku menyesal tak terima cintaMU tak akan aku melepaskan ENGKAU lagi agar aku terus diberi pelindungan dari rahmatMU. Dan aku berlindung dgn kalimah-kalimah ALLAH yg sempurna dari keburukan makhluk. Walhamdulillahirabbil alamin..





hurm, actually this is not what im try to tell you guys before, entry ni sajer2 jer sbb mud still xmai lg..hahaha.. so, layan kan jela ek..klu aniki tulis pjg2 pown lom tentu ada tukang karot nk post comment...klu ada pown aniki dah tau sapa...hahaa...


to the 'person', plz..jgn guna nickname tuh..aniki tak suka sbb aniki amat syg pemilik nickname yg sebenar..tq.. =)


No comments: