My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Tuesday, January 3, 2012

Badi nerves melampau

Kenapa dgn aku ni? Kemon la..ni bkn 1st time ko gi interview..patutnye ko dah jemu dah.. Dengan body pun fetik tak pasal2. Ni mesti gara nak period. Memang ekut due date pn dah dekat. Ya Allah, cukuplah dengan segala dugaan selama ni. Moga KAU lancarkan serta permudahkan segala urusan aku esok dengan kejayaan. Bukan untuk diri aku tapi untuk mama and ayah yg tak putus2 berdoa untuk aku dapat menjalani kehidupan yg sempurna di alam sementara-MU ini. Moga ada kesempatan bagi ku untuk membalas jasa mereka berdua dengan hasil kecemerlangan aku. Sesungguhnya tanpa rahmat dan sertu dari-MU aku tak mampu untuk kecapi segalanya.

Aku mohon agar segala apa yg berlaku hari ini ada hikmah yg baik esok. Hari ni and 2-3 hari lepas emosi aku terganggu sangat2, dengan prestasi keje aku makin menurun, kena marah lagi, tansion, diapression, dalam pale otak pn segala mcm benda yg bukan2 bersarang, tidur pun dah tak senyenyak dulu, bertandang pula mimpi mengungkit kenangan silam...aduh! Wat strong wif me...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: