My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Tuesday, January 3, 2012

Almost a month

Cuti byk sgt dalam diam dah dekat sebulan aku berkhidmat kat sini. Hurm...tapi still macam freshie, aku still tak berapa boleh nak mix dengan orang kat sini, xtau la kenapa.. Hari ni je permulaan tahun baru 3orang pekerja baru masuk. Tapi tengok depe steady jer wat keje, tak de pun mcm aku mula2 keje dulu. Pantang kalau setiap detik nama aku kena seru. Tak tau lah, mungkin mmg aku ni bengap kot. Hope sangat Allah buka kan pinta rezeki yg lebih pada aku tahun ni, bukan utk apa, nak kawen cepat! Hahahahaaaa! Gatai lak asenye..

2-3 hari ni hormon aku tak brapa nak betoi, so harap maklum la, ati ni ase nak panas jer, ase nak bagi penampor pada sume yg cari masalah dengan aku. Aku pun tak tau sejak bila mood aku leh jadi mcm ni bila hormon tak balance. Dulu takde pun mcm ni, ekut dan dia je nak dtg, pastu dekat2 nak finale year dip, aku mula cpt penat ase nak tido je bila nak mai period, tapi at the same time aku jd more active during period, sejak keje ni mud aku berubah jd makin pemarah and kuat makan. Tak tau lah. Harap org sekeliling aku faham la. Huhuhuhuu...

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: