My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Wednesday, December 28, 2011

Harus Bagaimana?

lama aku cuti, sabtu, ahad, isnin, selasa, rabu.. puas ke? hurm.. dari sabtu sampai selasa ada je plan and keje kena wat, nasib baik plan rabu ni relex sikit, pagi tadi jog and malam karang ada opomen and nak cari kasut for the interview this Saturday.. bila dapat dok rumah, bosan lah pulak, xtau nak watpe, tapi dalam hati ni runsing bagai. tak tahu apa yg di fikirkan. mungkin sebab berdebar tentang interview and takot. kenapa mesti takot, ni bukan 1st time aku di interview, buat slumber jer farahana. on this time, kau relax and buat tak tahu apa depe nak cakap. juz be your self and don't over confident sangat. be simple and nice girl. insya'ALLAH.. hope para blogger plz pray for me. tak larat dah nak harungi ranjau kehidupan macam sekrang ni. 1 je niat aku, nak bawa mama kuar dari kancah cengkaman kuku besi bloodsucker tu.

apa aku nak buat ni bagi hati ni tenang sikit? resah bagai nak giler ni. preparation insya'ALLAH sume dah ada. aku mungkin akan rasa serba salah tahap gaban peringkat nak bunuh diri andai tak dapat kali ni. mana taknye, kakak beriya sangat sediakan itu ini, baju baru, tudung baru, stoking baru, suar trek baru. giler kalau aku tak dapat. cuma kali ni aku tak war-war kan pada sesiapa hanya yg terdekat and rapat jer yg tahu ttg hal ni sebab interview yg lepas dulu tu, aku tanggung malu and frust sangat2. hanya mereka-mereka yg tahu situasi sebenar aku jer yg aku bagi tau ttg perkara ni. and also pada para blogger yg sudi nak baca blog aku lah. korang diam2 sudah tau..aku sendiri pun tak tau sapa yg baca blog usang aku ni. ada ke pembaca pon? aku pun tak tahu..

ptg rabu yg amat mendayu.. bila dgr lagu ni betul2 nek bulu.. korg dgr lah dulu..

2 comments:

hUmAiRaH said...

gudlak beb ! :)

AboutHer.. said...

tq yunk.. debor giler nih..huhuhuu..