My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Thursday, December 22, 2011

Bersyukur..

Giler ar...hari ni aku mmg tak mampu lagi nak menahan mata ni...ngantok tahap dewa...dari pagi hujan je, duduk depan air-cond lak, lagi best bdk depan aku suka berkipas, jadi tak kire la walau salji yg turun kt luar ofis aku dia tetap nak pasang kipas...pergh! Sejuknya hari ni paham sendiri la... Memang nak demam balik aku ase... Keje pulak cepat habis tapi boss tak kuar kan lagi green lite utk balik, so dok diam jela...

Alhamdulillah, hari ni nama aku tak kena seru, tapi tak tau la percent aku naik ke tak kat wall street tuh..huhu.. Lantak lah aku memang malas nak chek, merah ke, biru ke, hitam ke, biarlah... Janji aku wat keje and bukan makan gaji buta... Huhuhu...

Tiba2 teringt time praktikal aku dulu kat jabatan belia dan sukan negeri perlis. Huhu...time tu duduk la depan pc dengan keje belambak, kalu dah mata ni berat memang xleh nak watpe dah. Ingat sehari tu, puan suruh aku wat keje key-in apa ntah kat pc dia dlm blik dia yg sungguh nyaman tu, tak tahan beb.. Terlentok-lentok aku wat sampai puan datang pun aku tak sedar, keje apa pn tak jalan lg time tu, mst puan dah lama usya aku..huhu...malunye... Tapi sebenarnye keje tu puan suruh roy yg buat, aku je yg gatai nak wat kan sbb konon nak hilang ngantok skali dpt masuk blik penolong pengarah, sapa tahan...hahaha...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: