My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Friday, December 9, 2011

Corn-trex-thor

Alhamdulillah, dah masuk 3 hari aku keje kat sini and nampaknye makin hari makin serasi dengan environment you on your own bisness, makin cekap dengan pemanduan di jalan duitan, terbiasa sudah dengan penggunaan hell pc, and seribu satu badai gelora dalam jiwa ni.

Kenapa aku cakap mcm ni? Hurm...dah 3 hari still got no new friends, kenapa ek? Pelik sangat ke muke aku ni? Macam tadi aku terasa gak ar mcm dpe pggil 'merah mak ngah', tapi apa masalahnye? Slah ke aku pakai merah padahal bdk sebelah aku lg lawa merahnya. Tak pelah, skunk tak kawan lgi, andai kita terkawan 1 hari nanti, jangan tanyalah kenapa aku tak pernah nak show baik aku kat korang ek. Tak kesah lah.. Wa tara hal lah..

Hurm... Dah janji dgn ayah akan teman beliau kalau beliau dihantar ke hospital selayang last month tapi result kuar minggu ni, cane aku nak mintak emergency leave sedangkan aku baru sangat mula keje. Ayah pun cakap tak perlu teman beliau sebab ibu ada tapi aku dah janji dulu and aku mmg nak sangat teman beliau tp atas urusan keje. Hurm......
Argh!! Benda ni lah yg menyerabutkan lagi kepala aku. Dengan kakak xigt ayah. Aduh!! Apa kuasa aku nak tegur kesilapan abg abg and kakak. And time mcm ni la jerawat pun nak naik mencanak-canak.

Aku leh edop la walau xde kawan janji mst ada makan. Aku leh je bahagia walau tak kaya janji mama and ayah sihat. Aku mampu bersenyum janji duit masyuk tiap bulan. Aku takkan menangis selagi handset aku terima sms and dapat in-call. (so cpt hntr sms bes2 and call aku non-stop) plzzzzzz...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: