My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Friday, December 9, 2011

Pasrah vs redha

One fine day you will dying fall in love with me and by that time you will see who is better then ever..

Apa makna tersirat sebuah percintaan? Ambil berat? Sentiasa punyai perasaan mahu mendekati sidia? Sanggup berkorban demi sidia? Tapi sejauh mana kesanggupan dan perasaan itu? Mungkinkah berkekalan hingga ke akhir hayat?

Sejak tengok filem Ombak Rindu dengan kazen kesayangan perasaan ase nak tangkap leleh je, wat apa je teringat kat orang jauh, air mata pun senang je dpt pass out, hampeh toi. Anyway, thanks alot Sapi, bkn senang aku nak layan cerita macam tu, nasib baik ko sudi belanja aku walau last2 aku jgk kena kuar wit makan and minyak. Ko anggap jela itu the worst bufdey party yg ko penah lalui. Hahahaaaa..

Hurm...bila hati dah mula senang tacink ni mula la bila kena tegur sket dah goyang, kena touch sket dah nak teroyak ase, kena tinggal lagi la merana edop. Sabar jela. Nak2 dah mula keje baru ni, lagi haru bila byk wat salah dalam entry data tu. Aduh! Kuat lah wahai hati. Keraslah balik macam dulu. Tak mau cepat sangat sedih2. Biasalah, xde masalah dalam edop tak berserilah life. Tak ada dugaan tak mencabar diri. Dan anggaplah setiap ujian yg datang kerana Allah nak kita igt Beliau dan Allah juga igt kita.

ALLAH mahu kita berusaha maka usahalah untuk keluar dari kancah keburukan.

(time aku wat blog ni, keje sume dah abeh tapi dalam hati amatlah takot, muke pun nek pucat, tangan sejuk mcm dah nak kena iceburn, sbb aku tau aku baru pas buat silap kat data td, mntk sgt jgn la Mam besor yg panggil aku, tolong la ya Allah... Habislaaaaah...)
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: