My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Friday, January 13, 2012

Bila Singer melantangkan suaranya..

Fuh! Nasib baik la time nyonya tu mengamuk bukan nama aku yg diserunye. Gila ar, kalau nama aku mahu menangis aku. Tapi cian gak la kat akak yg kena tu. Baik punye amuk nyonya tu. Adoi..


Memang semua perempuan bila dah nak monopos kena macam tu ke? Hurm..kalau dengan husband cane? Tak ke husband tu lari tengok bini amuk je tak tentu pasal. Jangan la jadi kat aku. Minta-mintak la bakal husband and incoming anak-anak aku jenis yg understanding situasi yg dihapi oleh mamanya. Amin..


Seminggu ni aku tak tau kenapa dgn hormon aku ni, asyik nak tido je tapi bila tido malam tu tak pernah lena, mesti terjaga. Kalau time aku tak period mcm ni kan senang sikit aku nak wat solat sunat malam. Hope bila aku dah suci dari hadas nanti boleh menunaikan segala yg diperintah dengan sempurna. And yg paling aku harap benda yg baik berkekalan sehingga akhir hayat aku. Amin..




Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments: