My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Wednesday, March 6, 2013

ajari aku

hurm... aku tak tau kenapa bila dengar lagu Anuar Zain tu, memang tak dapat aku lari dari ingat kat DIA... kenapa nasib kita macam ni? kenapa susah sangat aku nak lupakan kan DIA?

ajari aku untuk bisa mencintaimu...

sungguh aku benar menyintaimu..dulu.. tapi kau mungkiri segalanya atas sebab dan alasan yang memang tak siapa boleh terima.. sampai kau lepaskan aku dari leraian orang lain.. kenapa?

betulkah peruabahan yang kau cuba lakukan itu? kalau benar kenapa kau tidak bersuara bila cemuhan melanda? kenapa kau seksa diri kau dan aku macam ni?

seronok melihat kegembiraan rakan-rakan yang berjaya dalam kisah percintaan mereka.. kita mampu berbahagia..dulu.. sekarang.. hanya kenangan...

No comments: