My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Friday, March 2, 2012

PANAS!

Hamboih......

Bukan main lagi sedap meronda pastu menyaman secara membabi buta..memang babies toi.. Dah nak habis ofis hour, pegi minum kopi jela, mcm tak biasa plak.. Dah dapat tiket tak pela, awok redho jela, sebab mmg silap awok juge sebab tindih tiket ***king tu bawah alas dashbord tapi kurang dari 5minit lagi je nak dah habis waktu kerja, yg kau rajin sangat nak menyaman lagi pejadah? Bukan aku tak bayar,siap aku pakai tiket sejam punye..suiii tol..


Ingat nak la terus pegi bayar tengok-tengok kaunter bayar pun tutup kol 4 petang! Apa kes ni! Oooo..time nak menyaman tak kire waktu, sampai malam pun kau cekau gak..abeh tu yg kami ni jenis keje pagi sampai malam celah bila nak pegi bayar? Habaq mai sat! Cilakak! Bila bayar lambat tau pulak nak naikkan total, memang hareem toi.. Memang spoil giler semangat nak gi parttime, nasib baik fikir aku kena keje gak, kalau tak, nak bayar saman ni cane.. Dari awal aku memang xde mud nak g partime, tp bila call manager, dia minta dtg jgk sbb keje banyak, gagah kan jugak la pergi, last-last duit seminggu parttime melayang macam tu je.. Hampeh!


Seyes! Memang aku takkan halal kan. Nak-nak kalau duit aku tu sampai ke tangan barua-barua bangsat negara. Kalau dapat kat golongan sepatutnya, aku redha and halalkan.. Boleh ke mcm tu? Lantaklah! Kalau aku kaya raya, aku tak kesah lah, samanlah banyak-banyak tapi biar la kena tempat kan.. Bayangkan, aku dah hati kering kena saman, ada plak minah audi sport pintu dua tu main aci nyorok lak dengan pegawai MBI tu sebab takut kena saman gak la.. Shit laa.. Kau duit dah melimpah luah, relex jela terima saman tu..


Haish..pada manusia-manusia yg terdekat dengan aku..tolong la faham perasaan aku..tansionnye hidup bila dalam kesempitan..lack of money..lack of attention..lack of time..lack of.. Wat eva..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: