My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Saturday, February 25, 2012

Bila disangkakan KAWAN susah senang rupanya DURING DALAM DAGING yg amat pejal..

Hari ni aku layu sangat, mata berat, pale hotak serabut, badan penat, jiwa tak bermaya, kerja pun ala kadar jer, time aku buat blogging ni pun masih tak tahu sama ada nak pegi atau tak keje part time.. Kalau dapat disorongkan bantal empuk kat kepala yg berat ni memang kompom aku hanyut di alam lain..


Hari tu lepas balik keje partime, aku meluangkan masa yg berharga dengan one of my best fren (kot) sbb dia tengah ada masalah and aku memang dah lama risaw kan keadaan dia.. Kejolak dalam institusi keluarga, bila pegangan agama dah tak di endahkan, ikutan setan di turutkan.. Akibatnya sesama manusia pecah belah, keluarga cerai berai, adik beradik berantakkan.. Dalam aku mendengar, aku terkenang kan waktu aku dalam situasi agak sama tapi berbeza plot cerita. Tak ada apa yg aku leh cakap juz bg nasihat sikit-sikit jela.. Dalam tengah klimax dia mengadu entah camne kuar lak cite ttg si gendut sehat sejahtera tu...hahahaaa..


Hurm... Memang aku tak sangka sebenarnya ura-ura yg cakap mulut lelaki lebih longkang dari mulut perempuan telah terbukti secara sahihnya. Apa la dosa kami kaum hawa di fitnah sampai membabitkan maruah kami. Senang-senang je maruah wanita diperkotak-katikkan macam kami ni makhluk paling jelik di muka bumi ni. Aduhai, kawan, tolonglah hentikan. Untuk apa kamu menjaja aib orang lain? Buat menambah dosa kamu sendiri je. Kamu mungkin tengah ketawa bahagia sebab dah mengicai tapak untuk orang lain mendirikan masjid. Tapi kamu sedar tak, kebahagiaan kamu sendiri masih belum pasti tau. Sampai macam ni sekali kamu tergamak. Apa salah kaum hawa kepada kamu? Sedangkan telah tertulis, hati kami selembut sutera, sekali dibajai dengan kasihmu, seluas lautan kami serahkan cinta padamu.


Baik bukan kepalang, manis budi bahasanya, carring each other like family, tolong menolong bagai kawan susah senang sampai mati...tapi sebenarnya setiap langkahmu ada muslihat belaka untuk mencari jalan menjatuhkan kami... Lakhnatullah... Kenapa harus ada manusia seperti kamu di kalangan kami...


Sanggup la ko bercerita aib kami, yg tak leh blah, ko FITNAH! Dayus sungguh la punye jantan bangsat! Gendang gendut tali perut, aku tunggu time je nak letopkan perot boyot ko! Selama ni ko kenyang makan fitnah bhai! Makin ko tabur cite makin besar perot ko! Aish..klu nak ekot kan, berkontena aku leh bukak cite ko, real punye, bkn kencing bhai, tapi aku fikir ko member and aku mmg tak penah sangka ko leh wt mcm ni, cilakak toi... Patot la hancur sume angan-angan aku, rupenya ko ambil kesempatan di atas keikhlasan aku kongsi prob dgn ko... Babies tul! Ekotkan aku pn mmg malas nak post benda ni kat blog aku, wat jatuh standard aku je..tapi ko mmg dah over sangat bhai... Kalau lah ada perkataan yg cruel evil leh gantikan yg ko ni kaki kencing, penipu, bwa fitnah, poyo, bangsat, babies, celaka, *unk-nown...itu lah diri kau, iblis boyot!


Astafirullahalazim...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: