My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Tuesday, February 7, 2012

Makang makang

Lepas balik keje hari ni aku tak tau ke mana hala tuju. Dalam kepala rasa serabut sangat. Cadang nak la melepaskan tansion tanpa mengeluarkan pitis tapi apa kan daya, dunia kini tanpa duit we cannot do anything so the only best way to spending my money for today is EATING!! Lepas pickup my Hubby kat rumah dia terus cari kedai makan, malangnye apa yg aku nak telan petang ni kedainye tutup and pengembaraan diteruskan lagi sampai lah ke Batu Gajah Perdana. Sa House Cafe Batu Gajah.

Luaran nampak menarik and ada rupa ala-ala Top 1 kat pekan Batu Gajah jugak. Main menu pun western food jer. Tapi tengok dari luar mana nak tau best or tak kan. Tak kenal maka tak cinta.


Kedatangan kami di sambut baik oleh pelayan a.k.a merangkap owner kedai tersebut. Setelah diberi tempat duduk dan menu, aku pun macam biasalah makanan western kegemaran, chicken chop set, hubby aku ambil spegety set. Sebab set nye memang murah kalau nak dibanding kan dengan ambil ala cart.


Sebagai pembuka hidangan di jamu soup chendawan macam dekat pizza tu, sedap gak. Air aku ambil apa nama nye entah, pelik sangat nama dia, tapi yg aku rasa ada campuran 7up + jus cherry kot. Pastu sampai hidangan kami. Not bad la, cuma aku terkilan sebab my feberet CC black paper sebab kan apa yg ada dalam menu tak boleh ubah so layan jela. Sedap juga, ada fries, ayam dilitupi sos chendawan di hidang atas daun salad besar and coslow. Not bad sangat la kan. Spegety dia pun sedap gak, ayam cincang + tomato dadu and sikit vegy. Hubby aku memang tak makan vegy pun. Teruk toi mamat tuh. Huhuhuu.. Last skali, and aku pun hampir terlupa, desert dia, 1 scop ais cream. Aku pilih coklat, and my hubby took srawbery. Biasa jela yg tu.


Kesemua 2 set yang kami makan tadi masing-masing bernilar RM12.90. So total korang kira lah ye..


Kesimpulannye, menarik juga makan kat kedai ni, korang try lah pula ek. Pasni mybe aku nak try burger dia pulak sebab nampak memang menarik giler. Huhu...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: