My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Monday, February 13, 2012

Spinal sprain..

Dah nk dekat 3 bulan aku keje kat sini,cukup hujung feb ni mmg abeh la kontrak aku kat sini..and terpulang la pd majikan aku samada nak aku terus berkhidmat mencurah bakti pada company dia atau tak, mcm nasib malang yg kak lin dapat. Baru nak menapak pada kedudukan status keje yg selesa dah kena berenti serta merta tanpa notis..aduh.. And it could be my turn now..


Payahnye nk cari duit sara hidup, hanya umat yg pernah rasa je tahu..peritnye lagi bila perahan keringat kita tu kena share untuk biaya orang-orang terdekat mcm adik beradik, sewa, hutang..


Awal bulan ni aku memang agak stress, backpain yg teruk sangat, nak bangun tidur tu rasa berat gila nak angkat badan ni, period pun dah tak menentu datangnye, aduh.. Mata ni pun selalu layu je, otak pun jadi malas sangat nak berfikir, tapi di saat-saat ni lah macam-macam hal datang. Bulan ni and bulan depan memang aku merasa azab sangat. Dengan roadtax kete lagi, service tertangguh sejak bulan lepas sbb tak cukup fulus, hutang kete kena gak langsai mcm biasa tiap bulan, bayar ptpTIPU lagi, seksanyee!


Penat! Penat sangat! Badan ni tak mampu and tak berdaya dah! Hari-hari keje, buat part-time sampai malam, hujung minggu catering bagai, xde cartering turun kebun pulak. Kalau dapat rest ahad pun rasa macam tak cukup, even tido sampai ke tengahari, ptg tu mst kuar gak gi perabih duit paling koman rm50 mesti burn. Hurm.. Duit.. Duit.. Lagi senang kau datang lagi cepat kau habis.. Lagi banyak aku dapat, lagi banyak benda aku nak selesaikan dengan menggunakan kau..


Bila aku nak menabung macam dulu kalau dah pantang je ada duit mesti habis. Walau dah plan untuk dibelanjakan tapi still tak xleh nak menyimpan. Melabur jela tak sudah, tapi keuntungan tak tahu lah berbaloi or tak...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: