My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Monday, February 20, 2012

Nebes..

Waahhh!!

Almost end of the month! Tup..tup..dah nak habis bulan Feb 2012.. Ada lagi 8 bulan nak masuk tahun baru 2013.. Apa matlamat aku nak capai tahun ni? Ohohoooo...benda mcm tu memang tak pernah ada dalam kamus hidup aku 23tahun ni...kenapa ek?


Sebab aku takut tak tercapai... Sebab aku memang tak tetapkan goal aku setiap tahun... Sebab apa yg aku rancang selalu tak dapat... Sebab aku hidup tanpa prinsip dan sesuatu yg tetap... Sebab what ever happen life must go on...


Boleh ke bagi alasan macam tu? Nanti nampak sangat la pulak aku hidup tak de pendirian kan..hurm..macam mana ni????


Tiap-tiap tahun mesti org lain ada matlamat nak capai, cita-cita nak kejar tapi aku ni relex jer... Apa ada layan je... Kalau tak dapat itu bukan rezekilah kan...so watpe nak kalut-kalut, gelot-gelot nak heboh bagi tau sume orang apa yg kome nak buat setiap tahun? Kalau tercapai tak pe la, aku coonsider la jugak, tapi buatnye kecundang? Tak ke wat malu air muke sendiri je... Dat's y aku malas nak fikir benda-benda yg sewaktu dengannya... Orang kata usaha tu tangga kejayaan, so kita usaha jela, segalanya Allah dah tentukan, kalau dah ditentukan murah rezeki kamu, bersyukurlah tanpa ada perasaan riak dan bangga, andai jatuh tersungkur jangan tahu menuding jari je, cari kesilapan pada diri sendiri dulu...ok?


Kesilapan aku,

1. Tak pernah nak buat sesuatu tugas tu sepenuh hati, sebab takut kita keje lebih org lain dapat nama, selalu dah kena sebab tu aku buat biasa-biasa je, malas nak push till the limit...

2. Never think +ve, sebab everytime aku fikir yg baik-baik, benda tu takkan pernah termakbul malah sebaliknye yg jadi, so lebih baik think -ve, at least when it happen, aku tak ralat sangat...

3. Aku sememangnya tak pernah letak sesuatu tu sebagai goal or panduan sebab hidup aku, im soooo free, never kongkong hidup aku sendiri, as long aku leh hidup tanpa nyusahkan orang lain, I will do what ever I wish...


Tapi blogger lain jangan lah tiru aku, korang just baca jela ek blog sengal ni, kekadang apa yg aku post ni bukan betul sangat, propaganda and hiperbola semata jew...huhuhu... Wakenabeb!


<Mud Giler>


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: