My photo
So lost deep inside, Is all that makes me. My true identity, Is hard to see. To my friends and family, I’m a different me. I have a secret identity, Wonder if you’ll ever see. My thoughts and actions, Are all that makes me, But some things I may do, May not describe me. Now look inside me, If you ever feel, like it, I’m no-one but me, Never hiding my identity. Don’t say I am hypocrisy, Because I never showed you, two of me. Now please, Look at me, Try to see the real me. I’m no-one but, my real identity.

Saturday, February 25, 2012

MY PRESSURESsss..

Owh no! Golum in the making!


Terbaeekk..ala2 gaya cakap Boboi Boy.. Giler kome oi.. Handset aku jatuh dari ketinggian lebih 7kaki.. Berkaki-kaki la.. Dah rasa macam nak bagi makan kaki je pada diri sendiri.. Hahahahaa.. Siot toi.. Lama gak la nak tunggu handset ni jatuh ke bumi, dia gliding dulu baru terhempas macam hampeh.. Cadang nak la aku guna super power flesh aku tapi gagal sebab ketumbuhan lemak di peha buat kan aku susah nak angkat kaki laju-laju.. Sebab tu acara balapan aku feiiil.. Hahahaa.. Bila dengar handset ni cium jalan, adoi.. Meraung tak bersuara aku..dengan lagak relex and cool mcm brendon freser dlm cite mummy tu, aku g amek baby ku.. Pergh! Terburai isi perot!


Hurm...awok redho... Huhuhuu... Hope sangat kamu leh bertahan sampai hujung thn sebab sepanjang masa nak ke hujung tahun ni aku banyak hal nak guna duit..ye.. Muah! xoxo..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: